Noslēdzoties pirmajam darba pusgadam projekta grupas dalībniecēm tika lūgts pastāstīt par personīgo ieguvumu un sajūtām, ar ko saistās dalība projektā.
Raksturojot projekta ieguvumus, dalībnieces uzsver profesionālo (metodika) un emocionālo atbalstu (sarunas par ikdienu, grūtībām, padomi to pārvarēšanai, ko varbūt varētu darīt citādāk), kad tiek iegūta vērtīga pieredze un konstruktīva atgriezeniskā saite, sniegta iespēja dalīties emocijās un atklāt, kāda ir pašsajūta darba vidē.
Dažas projekta dalībnieces pieķērušas sevi, ka trešdienas, kad norit tikšanās, tās gaida ar lielu nepacietību, jo esot sajūta – būsim draugu lokā, kurā iespējams izrunāt savu darba jautājumu un vienmēr būt uzklausītam, saprastam un atbalstītam.
Projekta dalībniecēm tika lūgts formulēt, kāpēc būtu jāpiesakās dalībai projektā 2025. gadā. Lūk, dalībnieču atzinumi:
Šobrīd uzsākti informatīvie semināri par projektu platformā Zoom. Ja Tev ir interese par šo iespēju un vēlies sekot līdzi Indukcijas gada projekta jaunumiem (ko izsutām apmēram reizi mēnesī), lūdzu aizpildi anketu: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScKG9uOzCXBWryem4u0x4M65JJGAt19GTGHOYKHKUQY6g8RAw/viewform
Eiropas Sociālā fonda Plus projektu “Indukcijas gada atbalsts jaunajiem pedagogiem pēc skolotāja kvalifikācijas iegūšanas” (Nr. 4.2.2.7/1/23/I/001) īsteno projekta vadošais partneris Latvijas Universitāte un projekta partneri Daugavpils Universitāte, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, RSU Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija, RTU Liepāja. Projekta mērķis ir sniegt indukcijas gada atbalstu pedagoģijas studiju absolventiem pirmajā gadā pēc studiju pabeigšanas, lai nodrošinātu viņu tālāku iekļaušanos izglītības iestādes vidē un veicinātu palikšanu skolotāja profesijā.